Reklamacja produktu
REKLAMACJE
ICHEM nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z błędnego wykorzystywania zamówionych produktów.
W chwili odbioru towaru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Klient obowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się z ICHEM. Uszkodzenie przesyłki w trakcie transportu będzie uwzględniane na podstawie zgłoszenia dokonanego u pracownika firmy dostawczej/kurierskiej w momencie dostarczenia przesyłki.
W przypadku towarów wadliwych, uszkodzonych fabrycznie bądź niekompletnych gwarantujemy ich wymianę na towar wolny od wad, pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. W przypadku wyczerpania zapasów, sklep internetowy gwarantuje zamianę na inne produkty bądź ekwiwalent pieniężny w wysokości zamówionego towaru. Wobec Klientów stosuje się przepisy art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie wadliwego towaru wraz z pismem reklamacyjnym na adres: ICHEM sp. z o.o., ul. Dostawcza 12A, 93-231 Łódź. Do towaru Klient załącza fakturę zakupu lub paragon fiskalny.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia wyrobu do firmy ICHEM. W przypadku nieustosunkowania się przez ICHEM Sp. z o.o. do reklamacji w w/w terminie, uznaje się ją za uznaną.
Reklamacje należy kierować za pośrednictwem poczty e-mail na adres biuro@vitadiet.pl lub na adres: ICHEM sp. z o.o., ul. Dostawcza 12A, 93-231 Łódź. W reklamacji należy podać liczbę oraz nazwę/nazwy produktów, imię i nazwisko zamawiającego, nr faktury VAT lub paragonu fiskalnego oraz opisać przedmiot reklamacji.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient otrzyma zwrot zapłaty za zakupione produkty w terminie 7 dni od daty rozpatrzenia reklamacji:
a) w przypadku płatności gotówką przy odbiorze, Przelewy24.pl – na konto bankowe, wskazane przez Klienta e-mailem lub na protokole reklamacyjnym,
b) w przypadku płatności kartą – zwrot środków zostanie wykonany bezpośrednio na kartę Klienta.